Stagii de practica disponibile
Stagii VEO

Scurta descriere a companiei

Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu peste 450 de angajaţi, peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%.

Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.

Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.

Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !

„Fournisseurs de services B2B depuis 8 ans, Véo assure la réussite de ses clients internationaux principalement sur les domaines du commerce, de la finance, des ressources humaines , de l’Informatique.

Avec un Chiffre d’Affaires de plus de 2,5 M EUR en 2013 et une croissance à 70% , Véo compte aujourd’hui près de 400 collaborateurs.

La performance et l’esprit d’équipe sont les moteurs de notre professionnalisme au quotidien.

Vous voulez plus qu’un poste ? Partagez avec nous notre passion et notre envie de gagner ! » 


Job Buyer Echipamente Informatice la Veo

Cerinte

Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei noastre din cadrul sediului din Iasi.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat – minim nivel B2;

- Cunostinte in ceea ce priveste piata echipamentelor informatice si experienta in achizitia de echipamente IT– reprezinta un avantaj ;

- Abilitati de negociere si spirit comercial dezvoltat ;

- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;

- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office;

- Spirit de echipa, seriozitate si receptivitate.

Responsabilitati

In calitate de Buyer Echipamente Informatice cu limba franceza principalele tale responsabilitati vor fi :

- Organizarea activitatii de achiziţii echipamente informatice (servicii IT, echipamente hardware, licente software etc.) la nivelul companiei;

- Identificarea necesarului de aprovizionare, a potentialilor furnizori si a celor mai bune oferte din piata, asigurand astfel utilizarea eficienta a resurselor alocate departamentului;
- Negocierea preţurilor de achiziţie, a caracteristicilor tehnice ale echipamentelor, a termenelor de livrare, si solutionarea eventualelor probleme si neconformitati aparute in procesul de achizitie;

- Incheierea contractelor cu diferitii furnizori si supervizarea derularii acestora;

- Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activităţii de achiziţii la nivel de companie;

- Elaborarea de rapoarte cu privire la cheltuieli, propuneri de imbunatatire a procedurilor si reducerii costurilor la nivel de companie.

Alte informatii

Beneficii:

- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.

Aplica aici